Побудувати взаємовигідні відносини з клієнтами

  • Oracle Siebel CRM Implementation
  • Siebel IP19+ Migration
  • Siebel AMS/Performance Tuning
  • Siebel Integration
CRM-системи

Отримати користь від даних та поліпшити процеси

  • Data Warehouse and ETL
  • Advanced Analytics and Big Data
  • Business Intelligence
  • Data Visualization
Операційний BI

Ефективно управляти комунікаціями з клієнтами

  • VICIdial Contact Centre
  • Chat Bot, DialogFlow
  • Application Intagration and Omnichannel
  • Reporting and Analitics
Контакт-центри

Швидко розширити можливості вашої ІТ-команди

  • Oracle (Siebel CRM, OEBS, BI)
  • SAP (ERP, BW, BO, Hana)
  • Full stack Software Development
  • Application Maintenance and Support
ІТ-аутсорсинг
2020
  • 270+
  • Україна, Білорусь, Фінляндія, Німеччина, Ізраїль, Румунія
  • Siebel CRM, контакт-центри, Oracle BI, Mobile Development, OEBS, SAP, Full Stack Development
2018
  • 180+
  • Україна, Білорусь, Фінляндія, Німеччина, Ізраїль, Румунія
  • Siebel CRM, контакт-центри, Oracle BI, Mobile Development, OEBS, SAP
2015
  • 110+
  • Україна, Білорусь, Фінляндія, Німеччина, Ізраїль
  • Siebel CRM, контакт-центри, Oracle BI, Mobile Development, OEBS
2012
  • 70+
  • Україна, Білорусь, Фінляндія
  • Siebel CRM, контакт-центри, Mobile Development
2009
  • 25
  • Україна, Білорусь
  • Siebel CRM та контакт-центри

Географія проектів

Нашу експертизу визнали не тільки в Україні, а й далеко за її межами.

У нас є досвід реалізації цікавих CRM-проектів в Азербайджані, Аргентині, Болгарії, В'єтнамі, Німеччині, Грузії, Ізраїлі, Іспанії, Італії, Республіці Білорусь, Росії, Румунії, Саудівської Аравії, США, Фінляндії та Чехії. Основну частину робіт ми виконуємо дистанційно.

CRM Блоги

Підтримка Siebel CRM – це не надзавдання

Продовжуючи тему міфів про Oracle Siebel CRM, хочу більш детально розібрати оману про складність і, відповідно, високу вартість підтримки даної CRM-системи.

Докладніше...

Роль аналітики в стратегічному аналізі діяльності call-центру

Продовжуючи тему ефективної аналітики в call-центрі, варто почати з детального аналізу навантаження як одного з основних видів підвищення ефективності роботи call-центру в цілому.

Докладніше...

Реальні способи скорочення черги в контакт-центрі

Як часто ви чули повідомлення, винесене в заголовок, але так і не могли дочекатися «закінчення черги» або сигнал обривався, щоб IVR знову розповів вам про важливість дзвінка для компанії?

Докладніше...