Задати питання


Телефон E-mail

Організація процесу

Ми постараємося оперативно відповісти на Ваш запит, якщо він відповідає профілю нашої компанії.
Актуализация данных

Цільове призначення

Ми завжди пересилаємо запити керівникам профільних напрямків, якщо це не явний спам.
Полнота информации

Достатність інформації

Ваш запит повинен бути конкретним та зрозумілим, щоб ми могли правильно його переадресувати.
Персонализация обслуживания

Контактні дані

Ми не надаємо контактні дані, але завжди відповідаємо на запити, якщо вони є актуальними для нас.
Развитие бизнеса с Ареон Консалтинг

Подальші дії

Рішення про відповідь на запит приймає безпосередньо керівник профільного напрямку.
array(12) { ["bg"]=> string(53) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/03/main6.jpg" ["size"]=> string(3) "130" ["time"]=> string(5) "25000" ["title_delay"]=> string(3) "0.1" ["list_delay"]=> string(3) "1.6" ["color"]=> string(21) "rgba(255,255,255,0.7)" ["color_hover"]=> string(19) "rgba(180,49,51,0.8)" ["color_category"]=> string(19) "rgba(48,47,45,0.80)" ["block_1"]=> array(7) { ["list_bg"]=> string(61) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/areon-main-21.jpg" ["title"]=> string(88) "Побудувати взаємовигідні відносини з клієнтами" ["list"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["punct"]=> string(32) "Oracle Siebel CRM Implementation" } [1]=> array(1) { ["punct"]=> string(22) "Siebel IP19+ Migration" } [2]=> array(1) { ["punct"]=> string(29) "Siebel AMS/Performance Tuning" } [3]=> array(1) { ["punct"]=> string(18) "Siebel Integration" } } ["btn_on_off"]=> bool(true) ["url"]=> string(28) "https://areon.ua/siebel-crm/" ["icon"]=> string(54) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/bi-crm.png" ["category"]=> string(18) "CRM-системи" } ["block_2"]=> array(7) { ["list_bg"]=> string(60) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/03/areon-main-9.jpg" ["title"]=> string(88) "Отримати користь від даних та поліпшити процеси" ["list"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["punct"]=> string(22) "Data Warehouse and ETL" } [1]=> array(1) { ["punct"]=> string(31) "Advanced Analytics and Big Data" } [2]=> array(1) { ["punct"]=> string(21) "Business Intelligence" } [3]=> array(1) { ["punct"]=> string(18) "Data Visualization" } } ["btn_on_off"]=> bool(true) ["url"]=> string(32) "https://areon.ua/operational-bi/" ["icon"]=> string(59) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/bi-business.png" ["category"]=> string(25) "Операційний BI" } ["block_3"]=> array(7) { ["list_bg"]=> string(61) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/03/areon-main-12.jpg" ["title"]=> string(86) "Ефективно управляти комунікаціями з клієнтами" ["list"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["punct"]=> string(23) "VICIdial Contact Centre" } [1]=> array(1) { ["punct"]=> string(20) "Chat Bot, DialogFlow" } [2]=> array(1) { ["punct"]=> string(39) "Application Intagration and Omnichannel" } [3]=> array(1) { ["punct"]=> string(23) "Reporting and Analytics" } } ["btn_on_off"]=> bool(true) ["url"]=> string(29) "https://areon.ua/call-center/" ["icon"]=> string(64) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/callcenter_main1.png" ["category"]=> string(27) "Контакт-центри" } ["block_4"]=> array(7) { ["list_bg"]=> string(61) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/03/areon-main-11.jpg" ["title"]=> string(83) "Швидко розширити можливості вашої ІТ-команди" ["list"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["punct"]=> string(29) "Oracle (Siebel CRM, OEBS, BI)" } [1]=> array(1) { ["punct"]=> string(23) "SAP (ERP, BW, BO, Hana)" } [2]=> array(1) { ["punct"]=> string(31) "Full stack Software Development" } [3]=> array(1) { ["punct"]=> string(35) "Application Maintenance and Support" } } ["btn_on_off"]=> bool(true) ["url"]=> string(32) "https://areon.ua/it-outsourcing/" ["icon"]=> string(63) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/outsource-main1.png" ["category"]=> string(25) "ІТ-аутсорсинг" } }
CRM-системи

Побудувати взаємовигідні відносини з клієнтами

  • Oracle Siebel CRM Implementation
  • Siebel IP19+ Migration
  • Siebel AMS/Performance Tuning
  • Siebel Integration
Операційний BI

Отримати користь від даних та поліпшити процеси

  • Data Warehouse and ETL
  • Advanced Analytics and Big Data
  • Business Intelligence
  • Data Visualization
Контакт-центри

Ефективно управляти комунікаціями з клієнтами

  • VICIdial Contact Centre
  • Chat Bot, DialogFlow
  • Application Intagration and Omnichannel
  • Reporting and Analytics
ІТ-аутсорсинг

Швидко розширити можливості вашої ІТ-команди

  • Oracle (Siebel CRM, OEBS, BI)
  • SAP (ERP, BW, BO, Hana)
  • Full stack Software Development
  • Application Maintenance and Support