Ключові вигоди використання операційного BI від Ареон Консалтинг

Робота з актуальною та повною інформацією у зручному вигляді

Развитие бизнеса с Ареон Консалтинг

Персоналізоване подання аналітики в залежності від спеціалізації та займаної посади

Автоматизация процессов работы с клиентами от Ареон Консалтинг

Різний ступінь деталізації даних (від рівня компанії до окремого оператора та дзвінка)

Распределенная инфраструктура от Ареон Консалтинг

Подання одних й тих же звітів у різному вигляді (лінійні та радіальні діаграми, таблиці тощо)

Интеграция CRM-системы от Ареон Консалтинг

Показ на одному екрані двох та більше окремих звітів операційного BI

Эффективная аналитика в контакт-центре от Ареон Консалтинг

Можливість вбудовування операційного BI у сторонні системи, додатки, web-портали

Операційний BI: різний ступінь деталізації даних
Операційний BI: показ на одному екрані двох і більше різних звітів
Операційний BI: зручність подання даних
Операційний BI: гнучкість подання

Автоматичне інформування за заданими умовами

Операційний BI: побудова RealTime-дисплеїв
Гибкая аналитика

Побудова RealTime-дисплеїв з періодичністю оновлення від 3-5 секунд

outsource4

Автоматична розсилка звітів за розкладом

Автоматическое информирование

Інформування про вихід показників за граничні значення та при настанні заданих подій

Удобное представление

Використання різних каналів комунікацій (месенджери, SMS, email, web, соцмережі тощо)

Зведення та аналіз даних із декількох систем

Единый доступ

Обробка та аналіз даних з будь-яких систем, залучених в процесі (Call Center, CRM, ERP тощо)

Повышение прибыльности

Єдина звітність на базі різних типів вихідних даних (БД, OLAP-куби, файли тощо)

Сертифицированные специалисты Ареон Консалтинг

Різний рівень підготовки даних: оперативна інформація, історичні та агреговані дані

Построение call-центра с Ареон Консалтинг

Можливість використання операційного BI як у контакт-центрі, так й у інших підрозділах

Операційний BI: Зведення та аналіз даних з кількох систем
Операційний BI: зручна агрегація даних
Операційний BI: комплексне використання

Значне скорочення часу на підготовку та аналіз даних

Операційний BI: гнучке інформування
Команда профессионалов Ареон Консалтинг

Робота зі звітністю на рівні бізнес-користувача

Гибкое расширение

Зручний інтерфейс для створення та зміни звітів

Экономия времени

Скорочення часу на створення готових звітів у операційному BI

Персонализация обслуживания

Можливість створення персоналізованих звітів для окремих співробітників та груп користувачів

Оптимізація витрат на супровід та розвиток системи аналітики

Реализованные проекты Ареон Консалтинг

Великий досвід реалізації проектів по всьому світу

Оптимизация затрат на персонал

Побудова звітності без залучення ІТ-фахівців

Гибкое расширение BI

Гнучке розширення операційного BI з підключенням нових джерел даних

Возможности для расширения

Мінімізація витрат на супровід системи аналітики та навчання персоналу

Операційний BI: клієнти Ареон Консалтинг

Блоги з BI-тематики

Роль аналітики в стратегічному аналізі діяльності call-центру

Лют
13
theme Тематика: BI (Business Intelligence)
industry Галузь: Універсальні рішення

Продовжуючи тему ефективної аналітики в call-центрі, варто почати з детального аналізу навантаження як одного з основних видів підвищення ефективності роботи call-центру в цілому.

Цільовий аналіз або секрети ефективної аналітики в call-центрі

Лис
24
theme Тематика: BI (Business Intelligence)
industry Галузь: Універсальні рішення

Слідуючи тенденціям ринку й підвищенню ролі аналітики в бізнесі, постачальники call-центру або CRM-систем розширюють пакет поставки набором стандартних звітів, які клієнти можуть використовувати для аналізу роботи систем call-центру.

П’ять переваг використання BI в call-центрі

Кві
20
theme Тематика: BI (Business Intelligence)
industry Галузь: Універсальні рішення

Мої колеги вже наводили приклади використання BI-додатків на операційному рівні. Сьогодні я хотів би продовжити цю тему і зупинитися на декількох перевагах застосування подібних аналітичних інструментів в call-центрі.

Оцініть можливості BI для свого бізнесу

Зробіть процеси свого контакт-центру прозорими та керованими!

На нашому рахунку успішні проекти з побудови ефективної системи аналітики по всьому світу.
Готова модель даних для рішень від провідних постачальників.

Оптимізуйте роботу з каналами комунікацій та процеси роботи з клієнтами!

Наявність глибокої бізнес-експертизи допоможе оперативно виявити «вузькі місця» та знайти оптимальне рішення для отримання необхідної та достатньої картини обслуговування клієнтів.

Зробіть процеси свого контакт-центру прозорими та керованими!

На нашому рахунку успішні проекти з побудови ефективної системи аналітики по всьому світу.
Готова модель даних для рішень від провідних постачальників.

Оптимізуйте роботу з каналами комунікацій та процеси роботи з клієнтами!

Наявність глибокої бізнес-експертизи допоможе оперативно виявити «вузькі місця» та знайти оптимальне рішення для отримання необхідної та достатньої картини обслуговування клієнтів.

Зробіть процеси свого бізнесу вимірними та керованими!

На рахунку Ареон Консалтинг десятки проектів по роботі з BI-інструментами по всьому світу та різних галузях. Наша експертиза допоможе вивести ваш бізнес на новий рівень.

У вашій компанії використовуються BI-інструменти, але вони не приносять належного ефекту?

Ми знаємо як по максимуму використовувати для бізнесу вже наявні аналітичні інструменти. Давайте підвищимо ефективність вашого BI разом.

Зробіть процеси свого бізнесу вимірними та керованими!

На рахунку Ареон Консалтинг десятки проектів по роботі з BI-інструментами по всьому світу та різних галузях. Наша експертиза допоможе вивести ваш бізнес на новий рівень.

У вашій компанії використовуються BI-інструменти, але вони не приносять належного ефекту?

Ми знаємо як по максимуму використовувати для бізнесу вже наявні аналітичні інструменти. Давайте підвищимо ефективність вашого BI разом.