Ключові вигоди впровадження CRM-рішень від
Ареон Консалтинг
Скорочення витрат часу внаслідок роботи у єдиній системі
Скорочення часу обробки виклику
Своєчасне отримання даних у зручному для аналізу вигляді у залежності від спеціалізації
Доступ до повної історії відносин з клієнтом
Робота із даними з різних бізнес-додатків
Зменшення витрат на навчання персоналу
Робота з актуальною та повною інформацією про клієнта
Зведення, синхронізація та збагачення необхідних даних про клієнта
Вилучення дублювання клієнтів та інформації про них
Постійна актуалізація клієнтських даних
Детальне сегментування і визначення цінності клієнта
Комплексне управління майстер-даними
Робота з усіма каналами взаємодії у єдиній системі
Єдина політика інформування незалежно від каналу
Контроль спам-навантаження на клієнта
Робота з різними каналами комунікацій у єдиній системі: Call Center, месенджери, email, сайт, соц. мережі тощо
Спільне використання декількох каналів у процесі роботи
Персоніфікація всіх пропозицій
Збільшення кількості придбаних продуктів на одного клієнта
Своєчасне проведення перехресних та повторних продажів
Крос-пропозиція продуктів на підставі аналізу поведінки клієнта та історії відносин з ним
Пропозиція продуктів на підставі сценаріїв (зменшення впливу суб'єктивної оцінки оператора)
Зменшення витрат на навчання персоналу
Підвищення прибутковості клієнта
Скорочення витрат на обслуговування, підвищення лояльності клієнтів
Повний контроль шляхом автоматизації всього життєвого циклу звернення - призначення відповідальних та відстеження термінів
Фіксація та обробка звернень клієнтів за різними каналами комунікацій
Скорочення часу на обслуговування, відповіді на типові питання надаються автоматично
Отримання інструментів для об'єктивної оцінки якості роботи менеджерів
Багаторічний досвід, підтверджений на практиці
Блоги з CRM-тематики
Підтримка Siebel CRM – це не надзавдання
Продовжуючи тему міфів про Oracle Siebel CRM, хочу більш детально розібрати оману про складність і, відповідно, високу вартість підтримки даної CRM-системи.
Плітками ринок повниться – міфи про Siebel CRM
Черговий запис свого CRM-блогу я хотів би присвятити найбільш поширеним міфам, які відібрані на підставі інформації про Oracle Siebel CRM в російськомовному сегменті Інтернету.
Oracle Siebel CRM: від базового навчання до прикладного
Не так давно в нашому CRM-блозі мій колега спробував відповісти на питання «навіщо ми вчимо клієнтів?». Сьогодні ж я хотів би описати, про яке, власне, навчання йдеться…
Оцініть ширину функціональних можливостей та опрацювання галузевих рішень за допомогою однієї з кращих CRM-систем у світі!
Наш багаторічний досвід та глибока галузева експертиза допоможуть гарантувати максимальний результат для Вашого бізнесу. На нашому рахунку понад 70 проектів впровадження та одна з найкращих команд в Європі.
Скористайтеся перевагами нових версій Oracle Siebel CRM та найцікавішими інноваційними розробками!
Успішний досвід виконання подібних проектів та відпрацьована методологія дозволяють зробити процес міграції прогнозованим для клієнта, мінімізують задіяні ресурси із мінімальним впливом на роботу поточної версії CRM-системи.
Оцініть ширину функціональних можливостей та опрацювання галузевих рішень за допомогою однієї з кращих CRM-систем у світі!
Наш багаторічний досвід та глибока галузева експертиза допоможуть гарантувати максимальний результат для Вашого бізнесу. На нашому рахунку понад 70 проектів впровадження та одна з найкращих команд в Європі.
Скористайтеся перевагами нових версій Oracle Siebel CRM та найцікавішими інноваційними розробками!
Успішний досвід виконання подібних проектів та відпрацьована методологія дозволяють зробити процес міграції прогнозованим для клієнта, мінімізують задіяні ресурси із мінімальним впливом на роботу поточної версії CRM-системи.
Захистіть інвестиції та підвищить ефективність автоматизації процесів роботи з клієнтами!
Наш досвід і експертиза дозволяють якісно оптимізувати роботу Oracle Siebel CRM - збільшити продуктивність, зменшити час впровадження нового функціоналу, скоротити витрати на обслуговування та підвищити зручність для користувачів CRM-системи.
Oracle Siebel CRM має трирівневу структуру та дозволяє якісно інтегруватися на кожному рівні у залежності від цілей.
Ми допоможемо підібрати оптимальний метод інтеграції на рівні даних, бізнес-логіки та призначеного для користувача інтерфейсу, щоб оптимізувати ресурси й досягти максимального результату для Вашого бізнесу.
Захистіть інвестиції та підвищить ефективність автоматизації процесів роботи з клієнтами!
Наш досвід і експертиза дозволяють якісно оптимізувати роботу Oracle Siebel CRM - збільшити продуктивність, зменшити час впровадження нового функціоналу, скоротити витрати на обслуговування та підвищити зручність для користувачів CRM-системи.
Oracle Siebel CRM має трирівневу структуру та дозволяє якісно інтегруватися на кожному рівні у залежності від цілей.
Ми допоможемо підібрати оптимальний метод інтеграції на рівні даних, бізнес-логіки та призначеного для користувача інтерфейсу, щоб оптимізувати ресурси й досягти максимального результату для Вашого бізнесу.