Плітками ринок повниться – міфи про Siebel CRM
Збільшення кількості проектів впровадження Oracle Siebel CRM незмінно привело до того, що робота даної CRM-системи все більше «обростає» чутками й домислами, які є продуктом усної творчості «великих фахівців» на нашому ринку. Оскільки відверто набридло слухати одне і те ж з року в рік, черговий запис свого CRM-блогу я хотів би присвятити найбільш поширеним міфам про Siebel CRM.
Отже, вирішивши підійти до питання конструктивно, ми з колегами дослідили, що пишуть про Oracle Siebel CRM в російськомовному сегменті Інтернету. На підставі отриманої інформації я спробую спростувати або підтвердити («великих фахівців» взагалі важко переконати) найбільш поширені міфи.
Міф 1: Oracle припиняє розвиток Siebel CRM
Даний міф є одним з найбільш поширених і виник буквально відразу після покупки у 2006 році корпорацією Oracle розробника даної CRM-системи. Після появи лінійки продуктів Oracle Fusion Applications цей міф отримав нове життя. Зараз «великі фахівці» стверджують, що Oracle припиняє розвивати Siebel CRM і перенаправляє інвестиції на користь свого нового продукту Oracle Fusion CRM.
Бувши серед перших представників в СНД, які відкрили практику по Fusion CRM, і маючи в штаті сертифікованих фахівців по даному продукту, сміливо можемо заявити – Fusion CRM не є заміною Siebel CRM, а лише доповнює портфель рішень Oracle у сфері управління взаєминами з клієнтами.
Щоб не довелося робити висновки тільки на підставі нашої думки, пропоную ознайомитися з офіційною інформацією від виробника.
Міф 2: Siebel CRM має незручний інтерфейс і працює тільки в Internet Explorer
Критичні заяви щодо зручності графічного інтерфейсу Siebel CRM і підтримки працездатності тільки в Internet Explorer знайти не складно. Дійсно, до недавнього часу ця CRM-система працювала на базі технології ActiveX, підтримуваної тільки в браузері від Microsoft.
На сьогодні вже понад двох років існує додаток Siebel Open UI, розроблений на базі HTML5, що забезпечує коректну роботу Siebel CRM в усіх популярних браузерах.
Міркувати з приводу «краси картинки» і зручності інтерфейсу справа невдячна. Надто вже суб’єктивне це питання. Але для наочності хочу все-таки привести кілька скріншотів, що демонструють «недоторканий» інтерфейс Oracle Siebel CRM без будь-яких редизайнів і доопрацювань.
Міф 3: У Oracle Siebel CRM відсутні мобільні рішення
Фактично мобільні рішення в Siebel CRM з’явилися навіть раніше, ніж деякі CRM-системи, які просуваються сьогодні на ринку, а точніше — з 2003 року. Правда, на той момент вони були розроблені під так звані «надолонники».
На етапі активного розвитку сучасних мобільних платформ у Siebel CRM дійсно якийсь час були відсутні адаптовані рішення під iOS, Android і Windows Mobile, але на сьогодні це питання вже давно не актуальне.
Кілька ілюстрацій мобільної версії Oracle Siebel CRM для підтвердження.
Міф 4: Дорожнеча Siebel CRM при впровадженні та подальшій підтримці
Тут звичайно можна багато обговорювати, але краще взяти та зробити запит на комерційну пропозицію. Скажу тільки, хоч і неприємно в цьому зізнаватися:), але у нас є декілька клієнтів, в тендері яких нас вибрали через те, що ми були самими «дешевими». Причому конкурували ми з постачальниками рішень, які позиціюють свої CRM-системи абсолютно в іншому ціновому сегменті.
Особливості підтримки та адміністрування Oracle Siebel CRM найближчим часом ми опишемо окремо, але можу запевнити, що і тут вартість цілком конкурентна.
Міф 5: Дефіцит хороших фахівців з впровадження Oracle Siebel CRM
Дійсно, цей дефіцит був, але році десь у 2006-2007. Зараз тільки у нас в компанії працює більш як 120 таких, а ми не єдині, хто цією системою займається. До того ж, у багатьох наших клієнтів є свої центри компетенції по Siebel CRM.
Найпростіший спосіб спростувати цей міф – задати пошуковий запит «Siebel» на спеціалізованому сайті з пошуку роботи. Результати допоможуть переконатися, чи є фахівці та скільки вони коштують
Сподіваюся, даний матеріал допоможе розвіяти частину сумнівів. Безумовно, зустрічається ще досить багато думок і різного роду «експертних висновків» з приводу Oracle Siebel CRM в Інтернеті. Віддаю перевагу предметному порівнянню CRM-систем, тому не коментую явно надумані аргументи, покликані рекламувати альтернативні рішення, а також «аргументи» типу «ваговитість», «некрасивість», «негнучкість» тощо.
Буду вдячний, якщо в коментарях напишете ще якісь побоювання або слабкі сторони Siebel CRM. Якщо запит буде конструктивним, постараюся аргументовано відповісти.