Ключові вигоди використання операційного BI від Ареон Консалтинг
Робота з актуальною та повною інформацією у зручному вигляді
Персоналізоване подання аналітики в залежності від спеціалізації та займаної посади
Різний ступінь деталізації даних (від рівня компанії до окремого оператора та дзвінка)
Подання одних й тих же звітів у різному вигляді (лінійні та радіальні діаграми, таблиці тощо)
Показ на одному екрані двох та більше окремих звітів операційного BI
Можливість вбудовування операційного BI у сторонні системи, додатки, web-портали
Автоматичне інформування за заданими умовами
Побудова RealTime-дисплеїв з періодичністю оновлення від 3-5 секунд
Автоматична розсилка звітів за розкладом
Інформування про вихід показників за граничні значення та при настанні заданих подій
Використання різних каналів комунікацій (месенджери, SMS, email, web, соцмережі тощо)
Зведення та аналіз даних із декількох систем
Обробка та аналіз даних з будь-яких систем, залучених в процесі (Call Center, CRM, ERP тощо)
Єдина звітність на базі різних типів вихідних даних (БД, OLAP-куби, файли тощо)
Різний рівень підготовки даних: оперативна інформація, історичні та агреговані дані
Можливість використання операційного BI як у контакт-центрі, так й у інших підрозділах
Значне скорочення часу на підготовку та аналіз даних
Робота зі звітністю на рівні бізнес-користувача
Зручний інтерфейс для створення та зміни звітів
Скорочення часу на створення готових звітів у операційному BI
Можливість створення персоналізованих звітів для окремих співробітників та груп користувачів
Оптимізація витрат на супровід та розвиток системи аналітики
Великий досвід реалізації проектів по всьому світу
Побудова звітності без залучення ІТ-фахівців
Гнучке розширення операційного BI з підключенням нових джерел даних
Мінімізація витрат на супровід системи аналітики та навчання персоналу
Блоги з BI-тематики
Роль аналітики в стратегічному аналізі діяльності call-центру
Продовжуючи тему ефективної аналітики в call-центрі, варто почати з детального аналізу навантаження як одного з основних видів підвищення ефективності роботи call-центру в цілому.
Цільовий аналіз або секрети ефективної аналітики в call-центрі
Слідуючи тенденціям ринку й підвищенню ролі аналітики в бізнесі, постачальники call-центру або CRM-систем розширюють пакет поставки набором стандартних звітів, які клієнти можуть використовувати для аналізу роботи систем call-центру.
П’ять переваг використання BI в call-центрі
Мої колеги вже наводили приклади використання BI-додатків на операційному рівні. Сьогодні я хотів би продовжити цю тему і зупинитися на декількох перевагах застосування подібних аналітичних інструментів в call-центрі.
Зробіть процеси свого контакт-центру прозорими та керованими!
На нашому рахунку успішні проекти з побудови ефективної системи аналітики по всьому світу.
Готова модель даних для рішень від провідних постачальників.
Оптимізуйте роботу з каналами комунікацій та процеси роботи з клієнтами!
Наявність глибокої бізнес-експертизи допоможе оперативно виявити «вузькі місця» та знайти оптимальне рішення для отримання необхідної та достатньої картини обслуговування клієнтів.
Зробіть процеси свого контакт-центру прозорими та керованими!
На нашому рахунку успішні проекти з побудови ефективної системи аналітики по всьому світу.
Готова модель даних для рішень від провідних постачальників.
Оптимізуйте роботу з каналами комунікацій та процеси роботи з клієнтами!
Наявність глибокої бізнес-експертизи допоможе оперативно виявити «вузькі місця» та знайти оптимальне рішення для отримання необхідної та достатньої картини обслуговування клієнтів.
Зробіть процеси свого бізнесу вимірними та керованими!
На рахунку Ареон Консалтинг десятки проектів по роботі з BI-інструментами по всьому світу та різних галузях. Наша експертиза допоможе вивести ваш бізнес на новий рівень.
У вашій компанії використовуються BI-інструменти, але вони не приносять належного ефекту?
Ми знаємо як по максимуму використовувати для бізнесу вже наявні аналітичні інструменти. Давайте підвищимо ефективність вашого BI разом.
Зробіть процеси свого бізнесу вимірними та керованими!
На рахунку Ареон Консалтинг десятки проектів по роботі з BI-інструментами по всьому світу та різних галузях. Наша експертиза допоможе вивести ваш бізнес на новий рівень.
У вашій компанії використовуються BI-інструменти, але вони не приносять належного ефекту?
Ми знаємо як по максимуму використовувати для бізнесу вже наявні аналітичні інструменти. Давайте підвищимо ефективність вашого BI разом.