Ключові вигоди використання рішення для контакт-центрів від Ареон Консалтинг
Вибір рішення з найкращим співвідношенням «ціна-якість» на ринку
![Международная экспертиза Международная экспертиза Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/crm6-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Побудова на базі промислового рішення - VICIdial Contact Centre Suite, що має 25 тисяч інсталяцій у більш ніж 100 країнах світу
![Гибкое расширение Гибкое расширение](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/outsource6-1-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Відсутність ліцензування та підтримка профільних стандартів
![Возможности для расширения Возможности для расширения](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/bi6-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Високе масштабування, омніканальність та наявність широких функціональних можливостей
![Распределенная инфраструктура Распределенная инфраструктура от Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/crm10-1-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Гнучкий підхід до впровадження (On-Premise, SaaS, PaaS, IaaS) та побудова відмовостійких рішень
![Ареон Консалтинг: реализованные проекты Реализованные проекты Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/siebel-crm-29-oo7153vxbw5erxc120n4qseduun0mrs0wa7lo0z06c.png)
Гарантія якості від Ареон Консалтинг - понад 60 успішних проектів у провідних компаніях та тих, що динамічно розвиваються
![Сучасні контакт-центри: клієнти Ареон Консалтинг Впровадження контакт-центрів: клієнти Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/callcenters-customers-ua-1.png)
Комплексне омніканальне обслуговування у контакт-центрі
![Ефективний контакт-центр: омніканальне обслуговування VICIdial: Омніканальне обслуговування в контакт-центрі](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/Omnichannel-callcenter-vicidial-ua.png)
![Комплексное обслуживание Комплексное обслуживание от Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/outsource1-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Фіксація та обробка звернень клієнтів за різними каналами комунікацій у єдиній системі контакт-центру за певними стандартами
![Интеграция CRM-системы Интеграция CRM-системы от Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/outsource8-1-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Єдина точка взаємодії за всіма доступними для обслуговування каналами: телефон, email, чат на сайті, Facebook Messenger, Viber, Skype, Telegram тощо
![Автоматизация процессов Автоматизация процессов от Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/outsource10-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Можливість обслуговування звернень у автоматичному режимі у форматі ITR, DialogFlow, T2S тощо
![Автоматизация процессов работы с клиентами Автоматизация процессов работы с клиентами от Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/crm11-1-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Web-інтерфейс для операторів та адміністраторів (розширення для Chrome), що оптимізує обробку звернень та мінімізує кількість перемикань
![Развитие бизнеса Развитие бизнеса с Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/crm8-1-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Зведення всієї необхідної інформації для якісної обробки звернень на робочому місці оператора контакт-центру
Проведення ефективної внутрішньої та зовнішньої оцінки якості у єдиній системі
![Гибкие возможности Гибкие возможности](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/siebel-crm-22-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Вбудована система запису, моніторингу роботи операторів та пошуку записаних розмов у робочий інтерфейс контакт-центру
![Новые возможности Новые возможности от Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/outsource2-oo7153vxcrq4ljy7uvhi7rnr2ir5zaeik8zqy71ulg.png)
Гнучкі настройки прав доступу до оцінки записів у залежності від кваліфікації та компетенції фахівців, а також типу звернень
![Гибкая аналитика Гибкая аналитика](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/bi9-1-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Оптимізація трудовитрат шляхом вбудовування критеріїв оцінки та інструментів редагування запису у типовий звіт обробки звернення
![Эффективная аналитика в контакт-центре Эффективная аналитика в контакт-центре от Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/callcenter5-1-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Можливість проведення різних опитувань клієнтів після завершення розмови/чату з оператором
![Комплексная оценка Комплексная оценка](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/bi1-oo7153vx9p7ksakuujtq2fxv73uy9v6ey82l4apue6.png)
Можливість оцінювання якості роботи інших сервісних підрозділів компанії, що виконують обслуговування клієнтів
![Сучасний контакт-центр: вбудована система запису VICIdial: Вбудована система запису vicidial](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/vicidial-omni-2-ua.jpg)
![Сучасний контакт-центр: проведення внутрішньої та зовнішньої оцінки якості VICIdial: Проведення внутрішньої та зовнішньої оцінки якості](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/vicidial-omni-1-ua.jpg)
![Сучасний контакт-центр: вбудована система запису VICIdial: Вбудована система запису vicidial](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/vicidial-omni-2-ua.jpg)
![Сучасний контакт-центр: комплексна оцінка якості VICIdial: Комплексна оцінка якості](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/vicidial-omni-4-ua.jpg)
Оптимізація витрат та мінімізація часу на виконання рутинних операцій
![Сучасний контакт-центр: мінімізація рутинних операцій VICIdial: Мінімізація рутинних операцій](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/Omnichannel-callcenter-vicidial2-ua.png)
![Построение call-центра Построение call-центра с Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/callcenter1-2-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Інтелектуальна маршрутизація усіх типів звернень з урахуванням кваліфікації операторів, пріоритетності обслуговування, доступності сервісів тощо
![Гибкое масштабирование Гибкое расширение BI](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/siebel-crm-24-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Можливість вибору будь-яких комбінацій каналів для обслуговування оператором (єдина історія звернень за всіма обраними каналами)
![Экономия времени Экономия времени](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/crm7-1-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Підтримка різних режимів вихідних дзвінків у контакт-центрі, враховуючи Preview та Predictive
![Смешанный режим работы Смешанный режим работы](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/siebel-crm-4-oo7153vxdnautwww593q9afpw2fsr4gtvoonh0uzso.png)
Можливість роботи операторів контакт-центру у змішаному режимі (Blended)
![Гибкое подключение Гибкое подключение](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/siebel-crm-8-oo7153vxdnautwww593q9afpw2fsr4gtvoonh0uzso.png)
Гнучке підключення та адміністрування звернень у автоматичному режимі (чат-бот, ITR, динамічний та статичний IVR)
Актуальна та повна аналітика для оптимізації процесів та підвищення якості обслуговування
![Удобное представление Удобное представление](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/crm5-1-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Робота з актуальною та повною інформацією у зручному вигляді, побудова звітів без залучення ІТ-фахівців
![Команда профессионалов Команда профессионалов Ареон Консалтинг](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/crm4-1-oo7153vx9p7ksakuujtq2fxv73uy9v6ey82l4apue6.png)
Можливість створення персоналізованих звітів для окремих співробітників та груп користувачів
![Автоматическое информирование Автоматическое информирование](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/bi8-1-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Автоматичне інформування за розкладом, при вияві заданих подій, виході показників за граничні значення тощо
![Агрегирование данных Повышение прибыльности](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/callcenter6-1-oo7153vxaksb0njj4xfy3ypu0njl1p8q9nrhn4izle.png)
Різний рівень підготовки даних: оперативна інформація, історичні та агреговані дані
![Единый доступ Единый доступ](https://areon.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/crm9-1-oo7153vxbw5ed6zjkhva68vs8z2j7gc78taufd8pe8.png)
Єдиний доступ до моніторингу роботи систем контакт-центру та операторів за всіма каналами одночасно
![Ефективний контакт-центр: актуальна аналітика VICIdial: Актуальна аналітика контакт-центру](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/vici-reports-1-ua.jpg)
![Ефективний контакт-центр: автоматичне інформування VICIdial: Автоматичне інформування](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/vici-reports-3-ua.jpg)
![Ефективний контакт-центр: персоналізовані звіти VICIdial: Персоналізовані звіти](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/vici-reports-2-ua.jpg)
![Ефективний контакт-центр: різнотипні дані для аналізу VICIdial: Ефективна аналітика у контакт-центрі](https://areon.ua/wp-content/uploads/2023/12/vici-reports-4-ua.jpg)
Блоги щодо контакт-центрів
Планування CallBack в контакт-центрі – це тільки початок
CallBack може і має стати ефективним помічником якісного обслуговування клієнтів у контакт-центрі, але це можливо тільки при наявності сучасних інструментів і бажанні отримати результат!
«Безпека персоналу vs. Ефективність» в контакт-центрі під час повітряної тривоги
Розвиток нашої платформи для контакт-центрів не зупинявся навіть під час війни, тому ми хотіли б поділитися найбільш цікавими напрацюваннями. Почнемо з кращих практик «реагування» на повітряну тривогу…
«Ваш дзвінок дуже важливий для нас» або реальні способи скорочення черги в контакт-центрі
Як часто ви чули повідомлення, винесене в заголовок, але так і не могли дочекатися «закінчення черги» або сигнал обривався, щоб IVR знову розповів вам про важливість дзвінка для компанії?
Ми допоможемо побудувати сучасний омніканальний контакт-центр для якісного обслуговування ваших клієнтів!
Наше рішення на базі VICIdial Contact Centre не тільки має найкраще співвідношення «ціна-якість» на ринку, але й допоможе ефективно розвиватися вашій компанії.
Охопіть більшу кількість клієнтів шляхом надання нових каналів обслуговування!
Ми знаємо як якісно доповнити та оптимізувати роботу вашого контакт-центру за допомогою неголосових каналів у єдиній системі.
Ми допоможемо побудувати сучасний омніканальний контакт-центр для якісного обслуговування ваших клієнтів!
Наше рішення на базі VICIdial Contact Centre не тільки має найкраще співвідношення «ціна-якість» на ринку, але й допоможе ефективно розвиватися вашій компанії.
Охопіть більшу кількість клієнтів шляхом надання нових каналів обслуговування!
Ми знаємо як якісно доповнити та оптимізувати роботу вашого контакт-центру за допомогою неголосових каналів у єдиній системі.
Оптимізуйте роботу з каналами комунікацій та процеси роботи з клієнтами!
Багаторічний досвід та гнучкі можливості нашого рішення дозволять знайти кращий підхід для підвищення якості обслуговування ваших клієнтів за всіма доступними каналами у єдиній системі контакт-центру.
Зробіть процеси свого контакт-центру керованими та прозорими!
Ми допоможемо реалізувати актуальну та повну аналітику для оптимізації процесів контакт-центру та підвищення якості обслуговування ваших клієнтів.
Оптимізуйте роботу з каналами комунікацій та процеси роботи з клієнтами!
Багаторічний досвід та гнучкі можливості нашого рішення дозволять знайти кращий підхід для підвищення якості обслуговування ваших клієнтів за всіма доступними каналами у єдиній системі контакт-центру.
Зробіть процеси свого контакт-центру керованими та прозорими!
Ми допоможемо реалізувати актуальну та повну аналітику для оптимізації процесів контакт-центру та підвищення якості обслуговування ваших клієнтів.