Олександр Корягін
Без правильної інтеграції CRM-системи в наявну ІТ-інфраструктуру практично неможливо претендувати на лідерські позиції на ринку. У великих компаніях впровадження CRM охоплює бізнес-процеси, в яких одночасно залучено безліч підрозділів і співробітників, що ускладнює реалізацію проекту та може негативно позначатися на терміни його виконання. Запорукою успішного впровадження CRM є вміння керівника проекту ефективно організувати роботу всіх учасників, що дозволяє мінімізувати ризики та реалізувати CRM-проект в термін. Олександра Корягіна відрізняє успішний професійний досвід впровадження ІТ-проектів в системних компаніях як на стороні замовника, так і на стороні виконавця, переважно в банківському секторі, промисловості та телекомунікаційній сфері.
Технічну освіту Олександр отримав у 1998 році в Національному технічному університеті України «КПІ», а бізнес-освіту – у 2005 році в Міжнародному Інституті Менеджменту (МІМ).
Після отримання диплома в університеті займав посаду заступника начальника відділу автоматизованих систем управління в одному із підрозділів компанії Київміськбуд. З 2001 по 2012 рік керував відділом впровадження систем управління персоналом в компанії Інком, де займався впровадженням програмних рішень класу HRM. Отриманий досвід роботи з БОСC-Кадровик і SAP HR дозволив випробувати на практиці різні методології впровадження масштабних ІТ-проектів.
З 2013 року Олександр Корягін обіймає посаду керівника проектів компанії Ареон Консалтинг, спеціалізуючись на розвитку та супроводі Oracle BI та Siebel CRM як в Україні, так і за кордоном.