Маркетинг та лояльність
Робота системи лояльності не обмежується вітаннями з днем народження та новим роком чи накопичувальною системою знижок на продукти чи послуги. Лояльність базується на позитивному клієнтському досвіді, а домогтися його можливо тільки виправдовуючи очікування клієнтів. У цьому випадку саме CRM-система може допомогти виявити реальні потреби та переваги на підставі наявної історії взаємин. При правильному підході в CRM-системі також має проводитися планування й оцінка ефективності маркетингових кампаній. Маркетингові комунікації повинні бути ненав’язливими для клієнта, економічно виправданими для компанії та завжди піддаватися детальному аналізу, щоб зробити їх більш ефективними в майбутньому.
Oracle Siebel CRM завжди вигідно відрізнявся своїми маркетинговими можливостями на тлі конкурентів. Функціонал з управління лояльністю, який використовується в Siebel CRM, задовольнить практично будь-які потреби найвимогливішого замовника.
- Робота в єдиній системі, що охоплює процеси маркетингу, продажів та обслуговування
- Підтримка будь-яких методів інтеграції
- Гнучка настройка
Ключові вигоди від впровадження CRM-рішень:
Скорочення тимчасових та фінансових витрат | Робота в єдиній системі:
|
Робота з усіма каналами взаємодії в єдиній системі | Інтеграція з каналами взаємодії:
|
Збільшення кількості придбаних продуктів на одного клієнта | Перехресні та повторні продажі:
|
Гнучка настройка та повна підтримка різних типів програм лояльності | Управління програмами лояльності:
|
Підтверджено на практиці:
Наш досвід та експертиза дозволяє Вам отримати максимальну вигоду від використання можливостей CRM-системи в сфері маркетингу та управління лояльністю!