Василь Токарчук
Ефективна автоматизація процесів роботи з клієнтами неможлива без проведення CRM-аудиту, в рамках якого проводиться виявлення поточних цілей проекту, проведення детального аналізу бізнес-процесів компанії, а також пошук найбільш оптимального рішення для досягнення реальних, вимірюваних бізнес-результатів. За плечима Василя Токарчука понад 150 CRM-аудитів у сфері телекомунікацій, фінансовому секторі та секторі FMCG.
Василь закінчив Факультет електроенерготехніки та автоматики Національного технічного університету України «КПІ» у 2006 році. Економічну освіту здобув, паралельно навчаючись в Міжнародному університеті фінансів при «КПІ».
Питаннями структурування та оптимізації бізнес-процесів займається з 2004 року, коли, ще бувши студентом, працював на посаді аналітика-маркетолога в консалтинговій компанії, що спеціалізується на розвитку в Україні середнього і малого бізнесу. Потім перейшов у відому міжнародну консалтингову компанію, де в зону його відповідальності входила розробка та адаптація інструментів стратегічного аналізу. Пізніше проводив реінжиніринг бізнес-процесів і побудову функціональних моделей у великому будівельному холдингу.
У ролі бізнес-аналітика Василь Токарчук взяв участь в реалізації 30 великих проектів з впровадження Oracle Siebel CRM в Україні, країнах СНД та Європи, а також Середньої Азії.
Автоматизацією CRM-процесів займається з початку 2005 року. У проектах впровадження Oracle Siebel CRM бере участь з 2006 року. Саме широкі функціональні можливості та бізнес-орієнтованість даної CRM-системи, дозволила Василю гідно реалізувати весь накопичений досвід та експертизу.