10 років досвіду на ринку CRM і контакт-центрів
1 червня 2019 року Ареон Консалтинг відсвяткував свій 10-річний ювілей. Хоч за останній рік географія проектів не поповнилася новими країнами, компанія істотно зміцнила свої позиції на ринку Західної Європи та розширила експертизу в профільних напрямках.
Почавши свою історію в червні 2009 року, команда Ареон Консалтинг з самого початку сконцентрувалася на автоматизації процесів роботи з клієнтами – впровадженні CRM-систем на базі Oracle Siebel CRM та побудові контакт-центрів. Досить швидко компанія закріпила за собою статус визнаного лідера в даних напрямках і успішно підтвердила експертизу в 17 країнах світу, включаючи Аргентину, Болгарію, В’єтнам, Німеччину, Ізраїль, Іспанію, Італію, Румунію, Саудівську Аравію, США, Фінляндію та Чехію.
Oracle Siebel CRM
Бувши одним з першовідкривачів систем класу CRM, Siebel CRM не тільки залишається серед лідерів галузі, а й продовжує успішно розвиватися в корпоративному сегменті. Зробивши ставку на широкий функціонал і детальне опрацювання галузевих процесів, дана CRM-система є найбільш популярною серед компаній зі списку Fortune 500 у світі, попри численні міфи про Siebel CRM.
В Україні та Республіці Білорусь Oracle Siebel CRM можна також назвати галузевим стандартом у сфері телекомунікацій і банківському секторі. Далеко не останню роль в цьому зіграв Ареон Консалтинг – практично всі успішні проекти з впровадження даної CRM-системи були реалізовані із залученням фахівців компанії.
Глибока галузева експертиза, понад 100 кваліфікованих фахівців, десятирічний досвід і близько 70 реалізованих CRM-проектів вигідно виділяють Ареон Консалтинг і на міжнародному ринку. Сьогодні серед клієнтів компанії найбільші гравці Європи в фінансовому секторі, сфері телекомунікацій та машинобудуванні.
SAP и OEBS
За минулий рік цей напрям зазнав найбільшу кількість змін. Компанія змогла успішно адаптувати практики роботи у сфері управління взаємовідносинами з клієнтами та в сегменті ERP.
Ареон Консалтинг істотно розширив експертизу по SAP ERP, а також сформував одну з кращих команд в Україні з управління логістикою і фінансами на базі Oracle E-Business Suite.
Це дозволило вже в поточному році перемогти в декількох тендерах на впровадження OEBS і запустити проекти в провідних компаніях України, а багаторічний досвід взаємовигідної співпраці з західними замовниками допоміг ефективно впровадити наших ERP-фахівців у великі іноземні проекти.
Впровадження контакт-центрів
Інтенсивний розвиток технологій призводить до того, що на ринку України з’являється велика кількість «спеціалізованих» рішень, які лише умовно можна віднести до категорії «контактних центрів». При цьому, вони досить успішно конкурують з професійними рішеннями при виборі контакт-центру більш низькою вартістю, навіть істотно програючи в прикладних функціональних можливостях.
Маючи в своєму складі кваліфіковану команду з розвитку контакт-центрів на базі рішень Cisco, Avaya і Nortel, а також володіючи глибокою галузевою експертизою, ще в 2014 році Ареон Консалтинг представив на ринку нове рішення для побудови контакт-центрів з оптимальним співвідношенням «ціна-якість ». За основу була взята програмна платформа VICIdial Contact Center Suite, що використовує відкритий вихідний код та підтримує всі основні промислові стандарти галузі контакт-центрів і спочатку розроблялася як високопродуктивна система автоматизованого вихідного обдзвону.
Володіючи всіма перевагами вихідної платформи, нове рішення для контакт-центрів на базі VICIdial від Ареон Консалтинг також підтримує повноцінну омніканальність, якісно управляє навантаженням, має високу відмовостійкість та гнучку масштабованість, а також відрізняється детальною системою аналітики відповідно до міжнародних стандартів і вбудованою оцінкою якості.
Відсутність ліцензування, висока продуктивність і можливість професійної підтримки перетворило дане рішення в оптимальний вибір для компаній, які динамічно розвиваються. На сьогодні на рахунку Ареон Консалтинг понад 30 реалізованих проектів з побудови та розвитку контакт-центрів на платформі VICIdial, а серед клієнтів такі авторитетні гравці: Fozzy Group, Kasta, OTP Bank, Датагруп, Фармак, Укрпошта, медична мережа «Добробут» і універсальна клініка «Оберіг», ІНГО Україна і СК «Країна», аутсорсингові контакт-центри Simply Contact і eCall, та багато інших.
Компанія продовжує активно розвивати нові напрямки та поглиблювати експертизу в наявних. Більш ніж 250 фахівців Ареон Консалтинг сьогодні можуть запропонувати найбільш повний і комплексний пакет послуг в Україні в сфері управління взаємовідносинами з клієнтами та бізнес-аналітики.