Ефективний контакт-центр для бізнесу: професіонали діляться досвідом
27 лютого 2019 року в Києві відбувся черговий практикум: «Ефективний контакт-центр для бізнесу», організований Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів (ВАКЦ) за підтримки компанії Ареон Консалтинг.
Захід вже традиційно був орієнтований на професіоналів ринку, зацікавлених в ефективному використанні технологій в бізнесі. В ході практикуму були представлені ключові тенденції галузі контакт-центрів, а також детально розглянуті на живих прикладах найбільш цікаві напрацювання.
Учасники заходу мали змогу оцінити найцікавіші практичні інструменти, які вже неодноразово довели свою ефективність в провідних компаніях в таких сегментах:
– банківський сектор: OTP Bank, Altbank, Unex Bank, ІНГО Україна і СК «Країна», СК «Саламандра-Україна» та інші
– сфера охорони здоров’я: медична мережа «Добробут» і універсальна клініка «Оберіг»
– поштові та логістичні послуги: Укрпошта, Ін Тайм, ZRUCHNA
– аутсорсингові контактні центри: Simply Contact і eCall
– визнані лідери в своїх галузях: Агромат, Датагруп, Фармак, Kasta
Успішні контакт-центри сьогодні не тільки забезпечують ефективні комунікації з клієнтами, а й є дієвим інструментом підвищення рівня продажів і розвитку бізнесу в цілому. Найпростішим варіантом домогтися постійної оптимізації процесів роботи та якісного виявлення можливостей розвитку можна тільки за допомогою наочної системи аналітики в контакт-центрі. Саме цій темі й були присвячені доповіді, що викликали найбільший інтерес аудиторії.
В цілому ж програма практикуму «Ефективний контакт-центр для бізнесу» складалася з 5 доповідей від експертів-практиків, які детально розповіли про особливості вибору рішень для обслуговування клієнтів, розглянули найбільш актуальні питання запуску та інтеграції контакт-центру, а також розібрали найбільш популярні функції з останніх проектів. Уже традиційно жваве зацікавлення учасників заходу викликали питання омніканального обслуговування, які були проілюстровані на прикладі платформи VICIdial від Ареон Консалтинг.
Учасниками практикуму стали представники провідних та компаній, які динамічно розвиваються, зацікавлених в ефективному розвитку своїх контакт-центрів. У прикінцевій частині заходу вони змогли не тільки поставити всі запитання запрошеним експертам, а й обговорити найбільш результативні варіанти застосування отриманих знань на практиці з колегами по ринку.
ВАКЦ завжди прагне створювати якісні майданчики з обміну досвідом професіоналів ринку контактних центрів і наступним таким заходом стане практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка пройде в Києві 24 квітня 2019 року і збере в одному місці понад 250 провідних фахівців.