Анатолій Лещенко
Отримати реальну вигоду для бізнесу можливо тільки при наявності чіткого уявлення про принципи його функціонування. Водночас, гарантувати успіх проекту автоматизації можна тільки в тому випадку, якщо глибоке розуміння бізнес-процесів доповнюється хорошим знанням можливостей системи та дозволяє запропонувати оптимальне рішення для досягнення очікуваного результату. На сьогодні експертиза Анатолія Лещенко дозволяє назвати його одним з найбільш досвідчених фахівців у сфері автоматизації процесів роботи з клієнтами в фінансовому секторі.
Технічну освіту Анатолій отримав на Факультеті інформаційних технологій і комп’ютерної інженерії Вінницького державного технічного університету в 1997 році, економічну – у Київській Вищій Банківській школі Міжнародного Центру ринкових відносин та підприємництва в кінці 1998 року.
Моделюванням та аналізом процесів Анатолій займається з 1997 року, впровадженням та адаптацією автоматизованих систем з 1999 року. З 2000 по 2005 рік працював у банківській сфері. У різний час обіймав посади «провідний економіст», «начальник сектора», «заступник начальника операційного управління» в кількох найбільших банках України.
У 2005 році був запрошений на посаду бізнес-аналітика в компанію Інком для адаптації Oracle Siebel CRM до умов українського банківського бізнесу. З 2006 по 2009 рік очолював в ній відділ впровадження CRM. З 2009 року є керівником CRM-практики компанії Ареон Консалтинг у Республіці Білорусь.
Сьогодні за плечима Анатолія Лещенко 37 великих проектів з впровадження Oracle Siebel CRM та близько 120 CRM-аудитів, більша частина з яких була реалізована в фінансовому секторі.