Костянтин Торхов
На сьогодні Костянтин є директором з розвитку Ареон Консалтинг і курує напрямок побудови та оптимізації контакт-центрів компанії.
ІТ-ринок є одним з найбільш динамічних секторів економіки. Для того, щоб бути успішним на ньому, необхідно пропонувати клієнтам тільки найкращі та оптимальні рішення, а це вимагає постійного відстеження тенденцій, пошуку та аналізу нових розробок. Тільки глибоке розуміння потреб ринку, багатий практичний досвід і технічна експертиза можуть дозволити зробити правильний вибір і гарантувати реальні бізнес-результати замовникам у майбутньому. Костянтин Торхов став одним з тих фахівців, які змогли «відкрити» для українського ринку безліч ефективних рішень в сфері автоматизації процесів роботи з клієнтами, що успішно зарекомендували себе в бізнесі сьогодні.
Технічну освіту Костянтин отримав в Харківському авіаційному інституті у 1992 році, бізнес-освіту – в Міжнародному Інституті Менеджменту (МІМ) в 2005 році, де пройшов навчання за програмою МВА. Розробкою програмного забезпечення займається з 1992 року. Досвід впровадження call-центрів вперше отримав у 2000 році. У 2004 році став одним з ініціаторів використання Oracle Siebel CRM в Україні, а згодом займався адаптацією цієї CRM-системи до умов українського бізнесу.
З 1993 по 2009 рік працював в компанії Інком. У різний час очолював відділи розробки ПЗ, впровадження контакт-центрів, керував департаментом, що спеціалізувався на впровадженні Siebel CRM та контакт-центрів на платформах Cisco та Avaya.
Багаторічний досвід Костянтина Торхова в області впровадження та адаптації бізнес-додатків від провідних світових постачальників, а також практика розробки ПО «з нуля» сьогодні дозволяють компанії Ареон Консалтинг пропонувати своїм клієнтам оптимальні рішення для контакт-центрів на платформі VICIdial.