Ареон Консалтинг пройшов черговий етап розвитку на ринку СRM та контакт-центрів
1 червня 2009 була утворена компанія Ареон Консалтинг, яка спочатку сконцентрувалася на автоматизації процесів роботи з клієнтами – впровадження CRM-систем на базі Oracle Siebel CRM та побудові контакт-центрів.
За підсумками 9 років роботи Ареон Консалтинг не тільки закріпив за собою статус визнаного лідера в профільних напрямках, але й успішно підтвердив експертизу в 17 країнах світу. На сьогоднішній день географія проєктів компанії охоплює крім України також Азербайджан, Аргентину, Болгарію, В’єтнам, Німеччину, Грузію, Ізраїль, Іспанію, Італію, Республіку Білорусь, Росію, Румунію, Саудівську Аравію, США, Фінляндію та Чехію.
Oracle Siebel CRM
Уже на етапі створення в компанії Ареон Консалтинг вдалося зібрати кращу команду з впровадження даної CRM-системи в Україні. Такий підхід швидко приніс свої результати – всі успішні проєкти впровадження Oracle Siebel CRM з 2009 року в Україні та Республіці Білорусь були реалізовані із залученням фахівців компанії.
Oracle Siebel CRM не тільки є однією з найбільш функціональних CRM-систем на ринку, але і має великий набір галузевих рішень, що дозволяє використовувати кращі світові практики і повністю задовольнити потреби навіть найвимогливіших клієнтів. Попри численні міфи про Siebel CRM, дана CRM-система продовжує успішно розвиватися – за підсумками 2017 року Oracle Siebel CRM продемонстрував значне зростання в корпоративному сегменті в світі.
Практичний досвід і глибока галузева експертиза, отримані в Україні, вигідно виділяють Ареон Консалтинг і на міжнародному ринку. Сьогодні серед клієнтів компанії найбільші гравці Європи в фінансовому секторі, сфері телекомунікацій та машинобудуванні.
Oracle BI
Компанія Ареон Консалтинг однією з перших в Україні запропонувала використовувати Oracle BI в якості інструментів операційної аналітики, а BI-рішення для контакт-центрів допомогло по-новому поглянути на оптимізацію процесів обслуговування клієнтів.
Тривалий час клієнтами Ареон Консалтинг в цьому напрямку переважно були представники банківського сектора і сфери телекомунікацій, але постійне розширення функціональних можливостей, підвищення інтерактивності BI-звітів, вбудовування інфографіки та елементів Data Mining істотно розширили зони застосування Oracle BI.
Відмінною особливістю Ареон Консалтинг як при впровадженні Oracle Siebel CRM, так і Oracle BI є мінімальне застосування додаткових розробок. Глибока експертиза фахівців компанії гарантує максимальне використання стандартної функціональності, що дозволяє істотно зменшити вартість впровадження для клієнтів і застосувати кращі світові практики.
Контакт-центри
Ринок контакт-центрів України постійно розвивається і вітчизняні компанії стають все більш вимогливими до дистанційного обслуговування клієнтів. Маючи в своєму складі кваліфіковану команду з побудови та розвитку контакт-центрів на базі рішень Cisco, Avaya і Nortel, Ареон Консалтинг був зацікавлений у використанні кращих напрацювань і прагнув запропонувати ринку рішення з оптимальним співвідношенням «ціна-якість». За основу була взята програмна платформа VICIdial, яка використовує відкритий вихідний код, що підтримує всі основні промислові стандарти та спочатку розроблялася як система автоматизованого вихідного обдзвону.
В результаті ринку було представлено рішення для контакт-центрів на базі VICIdial, яке має не тільки широкими прикладними функціональними можливостями та якісно управляє навантаженням, але й відрізняється гнучкою масштабністю, високою стійкістю до відмов, а також дозволяє ефективно обробляти звернення і аналізувати роботу контакт-центру, незалежно від каналу в рамках єдиної системи.
Відсутність ліцензування і можливість професійної підтримки перетворило рішення для контакт-центрів від Ареон Консалтинг в оптимальний вибір для динамічного розвитку. Тільки за минулий рік вибір на користь VICIdial зробили 9 провідних гравців, які представляють аутсорсинговий бізнес, сферу поштово-логістичних послуг і фінансовий сектор. Всього на рахунку Ареон Консалтинг 27 реалізованих проєктів з побудови та розвитку контакт-центрів на платформі VICIdial і ще 5 проєктів знаходяться в стадії реалізації.
Компанія продовжує активно розвивати нові напрямки. До найбільш успішним починанням останніх років можна віднести розробку мобільних додатків для провідних телекомунікаційних компаній України, запуск чат-ботів для платформи VICIdial, відкриття практики по SAP і OEBS. Сьогодні більш ніж 200 фахівців Ареон Консалтинг можуть запропонувати клієнтам компанії найбільш повний і комплексний пакет послуг в Україні в сфері управління взаємовідносинами з клієнтами.