Обмін досвідом професіоналів – запорука ефективного розвитку
24 квітня 2024 року відбулася практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка зібрала в одному місці понад 200 провідних фахівців галузі контакт-центрів та дистанційних продажів.
Компанія Ареон Консалтинг вже 14 років підтримує у якості партнера тематичні конференції і допомагає стимулювати професійний обмін досвідом під час технологічних практикумів, інтерактивних експертних панелей, СХ-воркшопів тощо.
Ринок розвивається дуже нерівномірно, тож те, що для когось може бути звичайною буденністю, для інших виявиться справжнім відкриттям. Саме тому професійний обмін досвідом дозволяє уникати типових помилок та допомагає використовувати перевірені кращі практики.
На жаль, конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», що орієнтована на сервіс та продажі, та «Контакт-центри: кращі практики», яка концентрується на роботі з персоналом та організації процесів контакт-центру, відбуваються лише раз на рік. Ареон Консалтинг разом з професійною спільнотою намагається робити процес обміну досвідом безперервним і допомагати у вирішенні нагальних проблем не тільки своїм замовникам, а й всім представникам ринку, зацікавленим у ефективному розвитку своїх компаній та якісному обслуговуванні клієнтів. Ми щиро віримо, що збільшення професійної обізнаності та популяризація кращих практик омніканальних контакт-центрів, ефективних CRM-систем, якісної аналітики, можуть і мають забезпечити підґрунтя стрімкого економічного зростання України після нашої якнайшвидшої перемоги.
Неймовірно, коли переконання компанії розділяють її клієнти. Так 24 квітня до професійного обміну досвідом долучилися 18 компаній-клієнтів Ареон Консалтинг. Приємно, коли вас обирають справжні професіонали, що не тільки розуміються на трендах ринку та відслідковують кращі практики, але й завжди готові ділитися власним досвідом та сприяти розвитку ринку.
Ми щиро вдячні таким компаніям за довіру та сподіваємось на довготривалу взаємовигідну співпрацю!
Відстежувати актуальні події з професійного обміну досвідом можна на сторінці спільноти у Facebook.
Але деякі події ми не розміщуємо на загал. На жаль, кількість місць обмежена, бо ми зацікавлені у відвертому та плідному професійному спілкуванні. Так вже 16 травня відбудеться практикум: «Як збільшити ефективність контакт-центру в надзвичайних умовах». Особливість цього формату полягає не тільки в ознайомленні з ефективними інструментами та найцікавішими практичними напрацюваннями, а й можливістю відверто обговорити з колегами по ринку досвід використання різних платформ контакт-центрів, найбільш цікаві кейси, підходи тощо.
Унікальна пропозиція для відвідувачів нашого сайту – реєстрація на практикум.
Долучайтеся до обміну досвідом професіоналів, бо разом ми можемо досягти набагато більше!