Замовити консультацію


Телефон Skype E-mail

Організація процесу

Ми зацікавлені у тому, щоб надати Вам інформацію оперативно та в повному обсязі, але для цього необхідно уточнити основні моменти:
Персонализация обслуживания

Форма реєстрації

У формі згруповані основні питання, які допоможуть нам правильно перенаправити запит на відповідального фахівця.
Эффективная аналитика в контакт-центре от Ареон Консалтинг

Коректність заповнення

На жаль, ми не зможемо оперативно відповісти на питання, якщо Ви не повністю заповните форму або зробите це некоректно.
Комплексная оценка

Особливості роботи

Ми орієнтовані на проведення прикладних презентацій. Чим більше вступних даних Ви нам дасте, тим більш продуктивно пройде зустріч.
Автоматизация процессов работы с клиентами от Ареон Консалтинг

Індивідуальний підхід

Ми не надаємо демо-версіі систем, оскільки зацікавлені в ефективному вирішенні Ваших бізнес-завдань, а не демонстрації інтерфейсу.
Построение call-центра с Ареон Консалтинг

Прозорість та відкритість

Ми не тільки продемонструємо Вам можливості наших рішень, але й познайомимо з реальними клієнтами, які використовують їх у своїй роботі.
Возможности для расширения

Орієнтація на результат

Ми зацікавлені у взаємовигідній співпраці, тому навіть якщо наші рішення з якоїсь причини не зможуть Вам допомогти, ми обов’язково про це скажемо та зорієнтуємо щодо подальших кроків.
array(12) { ["bg"]=> string(53) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/03/main6.jpg" ["size"]=> string(3) "130" ["time"]=> string(5) "25000" ["title_delay"]=> string(3) "0.1" ["list_delay"]=> string(3) "1.6" ["color"]=> string(21) "rgba(255,255,255,0.7)" ["color_hover"]=> string(19) "rgba(180,49,51,0.8)" ["color_category"]=> string(19) "rgba(48,47,45,0.80)" ["block_1"]=> array(7) { ["list_bg"]=> string(61) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/areon-main-21.jpg" ["title"]=> string(88) "Побудувати взаємовигідні відносини з клієнтами" ["list"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["punct"]=> string(32) "Oracle Siebel CRM Implementation" } [1]=> array(1) { ["punct"]=> string(22) "Siebel IP19+ Migration" } [2]=> array(1) { ["punct"]=> string(29) "Siebel AMS/Performance Tuning" } [3]=> array(1) { ["punct"]=> string(18) "Siebel Integration" } } ["btn_on_off"]=> bool(true) ["url"]=> string(28) "https://areon.ua/siebel-crm/" ["icon"]=> string(54) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/bi-crm.png" ["category"]=> string(18) "CRM-системи" } ["block_2"]=> array(7) { ["list_bg"]=> string(60) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/03/areon-main-9.jpg" ["title"]=> string(88) "Отримати користь від даних та поліпшити процеси" ["list"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["punct"]=> string(22) "Data Warehouse and ETL" } [1]=> array(1) { ["punct"]=> string(31) "Advanced Analytics and Big Data" } [2]=> array(1) { ["punct"]=> string(21) "Business Intelligence" } [3]=> array(1) { ["punct"]=> string(18) "Data Visualization" } } ["btn_on_off"]=> bool(true) ["url"]=> string(32) "https://areon.ua/operational-bi/" ["icon"]=> string(59) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/bi-business.png" ["category"]=> string(25) "Операційний BI" } ["block_3"]=> array(7) { ["list_bg"]=> string(61) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/03/areon-main-12.jpg" ["title"]=> string(86) "Ефективно управляти комунікаціями з клієнтами" ["list"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["punct"]=> string(23) "VICIdial Contact Centre" } [1]=> array(1) { ["punct"]=> string(20) "Chat Bot, DialogFlow" } [2]=> array(1) { ["punct"]=> string(39) "Application Intagration and Omnichannel" } [3]=> array(1) { ["punct"]=> string(23) "Reporting and Analytics" } } ["btn_on_off"]=> bool(true) ["url"]=> string(29) "https://areon.ua/call-center/" ["icon"]=> string(64) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/callcenter_main1.png" ["category"]=> string(27) "Контакт-центри" } ["block_4"]=> array(7) { ["list_bg"]=> string(61) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/03/areon-main-11.jpg" ["title"]=> string(83) "Швидко розширити можливості вашої ІТ-команди" ["list"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["punct"]=> string(29) "Oracle (Siebel CRM, OEBS, BI)" } [1]=> array(1) { ["punct"]=> string(23) "SAP (ERP, BW, BO, Hana)" } [2]=> array(1) { ["punct"]=> string(31) "Full stack Software Development" } [3]=> array(1) { ["punct"]=> string(35) "Application Maintenance and Support" } } ["btn_on_off"]=> bool(true) ["url"]=> string(32) "https://areon.ua/it-outsourcing/" ["icon"]=> string(63) "https://areon.ua/wp-content/uploads/2020/02/outsource-main1.png" ["category"]=> string(25) "ІТ-аутсорсинг" } }
CRM-системи

Побудувати взаємовигідні відносини з клієнтами

  • Oracle Siebel CRM Implementation
  • Siebel IP19+ Migration
  • Siebel AMS/Performance Tuning
  • Siebel Integration
Операційний BI

Отримати користь від даних та поліпшити процеси

  • Data Warehouse and ETL
  • Advanced Analytics and Big Data
  • Business Intelligence
  • Data Visualization
Контакт-центри

Ефективно управляти комунікаціями з клієнтами

  • VICIdial Contact Centre
  • Chat Bot, DialogFlow
  • Application Intagration and Omnichannel
  • Reporting and Analytics
ІТ-аутсорсинг

Швидко розширити можливості вашої ІТ-команди

  • Oracle (Siebel CRM, OEBS, BI)
  • SAP (ERP, BW, BO, Hana)
  • Full stack Software Development
  • Application Maintenance and Support