Контакт-центри як ефективний елемент інформаційної війни та соціальної допомоги
Ще кілька років тому ми навіть не могли уявити, що будемо обговорювати роль контакт-центру в умовах світових потрясінь, що призводять до реальних людських жертв. На жаль, у 2020-2022 роках. це перетворилося на норму, як би жахливо це не звучало. Саме в таких ситуаціях відбувається переоцінка цінностей та формуються нові правила.
Продовжуючи тему можливостей омніканального контакт-центру нових реаліях, можна з упевненістю заявити, що контактні центри назавжди змінили ставлення до себе. Сьогодні, коли Україна переживає одні з найважчих часів у своїй історії, контактні центри змогли насправді довести свою практичну користь та реальну ефективність.
На самому початку війни контакт-центри стали одним із найдієвіших інструментів впливу на російське суспільство та боротьби з пропагандою – російські ЗМІ заявляли про безпрецедентну кількість дзвінків. Як правило, саме контактні центри допомогли оптимізувати потік звернень до волонтерів та військові адміністрації, а також стали ефективним елементом системи міжнародної гуманітарної допомоги.
На жаль, для більшості українського суспільства пряма військова агресія росії стала несподіванкою, але ми вчимося жити в таких умовах, прагнемо підтримувати нашу Армію та економіку України. Контакт-центри не тільки беруть активну участь у волонтерському русі та соціальних проектах, але й стають основою комунікацій держави з громадянами. Відкриваються десятки нових гарячих ліній, за короткий час реалізуються комплексні проекти, на які у мирний час витрачалися роки. Крім того, як показує досвід, саме контактні центри стали незамінним елементом системи пошуку українських військовополонених, які «зникли безвісти» та загиблих громадян.
Компанія Ареон Консалтинг не лише підтримує волонтерські проекти з першої фази агресії у 2014 році, а й сьогодні бере активну участь у сприянні МВС, ЗСУ, НГУ та іншим силовим структурам України.
Ми щиро віримо, що контакт-центри стануть основою майбутнього стрімкого зростання економіки України після найшвидшої перемоги! А наша компанія зможе допомогти всім охочим, пропонуючи найпередовіші технології та рішення для контакт-центрів із найкращим співвідношенням «ціна-якість».