Кращі практики контакт-центрів за версією 2020 року
Попри ситуацію, що склалася, 30 вересня 2020 року вдалося зібрати в одному місці провідних професіоналів ринку України у сфері контакт-центрів і обслуговування клієнтів. Понад 150 кваліфікованих фахівців галузі зустрілися та обговорили найбільш актуальні питання дистанційної роботи з клієнтами в ході практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».
У рамках минулої конференції всього за один насичений день професіонали ринку контакт-центрів змогли відвідати стратегічну і 2 практичні сесії, 6 спеціалізованих майстер-класів, тематичний круглий стіл, виступи 5 фіналістів і церемонію нагородження професійної Нагороди DzWINNER, а також оцінити 12 тематичних доповідей, що висвітлили понад 30 реальних кейсів.
Компанія Ареон Консалтинг протягом десяти років є беззмінним партнером конференції «Контакт-центри: кращі практики» і всіляко допомагає розвивати ринок контактних центрів України. Захід вже давно закріпив за собою статус найбільш значущої професійної події вітчизняної галузі контакт-центрів і висуває досить високі вимоги до контенту, тому, щоб зацікавити аудиторію, фахівцям компанії доводиться постійно ділитися найцікавішими розробками та актуальним практичним досвідом. Не став винятком і 2020 рік – з майстер-класом «Омніканальне обслуговування: погляд з позиції клієнта та бізнесу» виступив керівник напрямку контакт-центрів компанії Ареон Консалтинг – Констянтин Торхов.
В ході майстер-класу учасники змогли детально розглянути ключові переваги використання омніканального обслуговування в сучасному контактному центрі на практиці, розібрати «підводні камені» при його запуску, а також оцінити плани розвитку на прикладах провідних компаній у своїх сегментах.
Ареон Консалтинг є розробником ефективного омніканального рішення для контакт-центрів, яке не лише має найкраще співвідношення «ціна-якість» на ринку, відрізняється високою масштабованістю і широкими функціональними можливостями, а й розроблено на базі популярного промислового рішення VICIdial. Уже сьогодні на рахунку компанії понад 50 успішних проектів з побудови та розвитку контактних центрів, а клієнти Ареон Консалтинг з готовністю діляться своїм практичним досвідом в ході профільних професійних заходів.
Ситуація, що склалася внесла велику кількість обмежень й привела до зміни формату заходу у 2020 році, але це суттєво не вплинуло на оцінки учасників. Так 94% відвідувачів конференції позитивно оцінили зміни та жоден учасник не відзначив, що йому не сподобався формат.
Результати практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» в цифрах.