Якісне омніканальне обслуговування – це більше ніж «чат на сайті»
Компанія Ареон Консалтинг запускає нове рішення для ефективного обслуговування звернень клієнтів у найбільш поширених месенджерах та чаті на сайті, – OMNIcenter. Нова розробка від Ареон Консалтинг акумулює багаторічну експертизу та досвід майже 70 проектів з впровадження та розвитку омніканальних контакт-центрів на ринку України. Рішення здатне масштабуватися від 10 до 1000 операторів.
Сьогодні перевагу контакт-центру від Ареон Консалтинг надали провідні та перспективні компанії, серед яких Kasta, Fozzy Group, OTP Bank, Sport Life, Агромат, Датагруп, Добробут, Нафтогаз України, СК «ІНГО Україна», СК «Країна», Укрпошта та багато інших.
Маючи одну з найбільш кваліфікованих команд з впровадження CRM та контакт-центрів в Україні і розуміючи нестачу професійних систем у середньому і нижньому цінових сегментах, у 2012 році компанія вирішила змінити правила – розробити доступний сучасний омніканальний контакт-центр для бізнесу.
У якості платформи було обрано професійне рішення, яке мало понад 25 тисяч інсталяцій у більш ніж 100 країнах світу, відрізнялось відсутністю ліцензування та повною відповідністю профільним стандартам. Щоб якісно відповідати потребам бізнесу, компанія щільно долучилась до професійного співтовариства і стала постійним партнером найбільш якісного майданчика з обміну досвідом профільних фахівців в Україні – практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики». Крім того, Ареон Консалтинг постійно залучає провідних експертів галузі для обговорення та розробки нових підходів та інструментів дистанційного обслуговування клієнтів.
Все це дозволило побудувати гнучке омніканальне високо масштабоване рішення для контакт-центрів, яке майже на рівних може конкурувати за функціональними можливостями з розробками від преміальних брендів, але є набагато доступнішим за ціною та дозволяє якісно сконцентруватися на потребах бізнесу.
Як свідчить досвід, професійне рішення для контакт-центрів може бути повністю виправдане при наявності 15+ операторів, але вимоги до якості сервісу збільшуються і все більше невеликих компаній звертають свою увагу на омніканальне обслуговування.
OMNIcenter дозволяє залучити професійні підходи та інструменти, які багато років напрацьовувались у галузі контакт-центрів, у компаніях при наявності вже 2-3 операторів. Ми не намагаємось вигадати «велосипед» з початку, а пропонуємо використовувати в українському інтерфейсі тільки кращій досвід та експертизу, які вже довели свою ефективність на практиці.
Так, наразі OMNIcenter орієнтований на автоматизацію найбільш поширених процесів обробки переважно текстових каналів обслуговування, але це доповнюється гнучкою роботою з чергами та налаштуванням ролей операторів, якісною профільною аналітикою та плануванням робочого графіку залученого персоналу тощо. Як і рішення для контакт-центрів від Ареон Консалтинг, OMNIcenter буде постійно розвиватися і все більше орієнтуватися на потреби бізнесу. Вже сьогодні розробка для невеличких компаній має вбудовану систему планування завдань у форматі «To-Do List», а згодом ми плануємо її перетворити в повноцінну профільну CRM-систему, яка зможе якісно автоматизувати потреби контакт-центрів.
Враховуючи, що під час війни особливо актуально встає питання неможливості використання автоматизованих систем країни-агресора, збільшилась цікавість до вітчизняних розробок не тільки у галузі дистанційного обслуговування клієнтів. Рішення компанії Ареон Консалтинг і до 24 лютого 2022 року найчастіше змінювали саме російські розробки на нашому ринку та майже завжди перемагали у відкритих тендерах, а після початку війни фактор безпеки робить таку зміну нагальною!