«Контакт-центри: кращі практики» – відновлюємо ринок разом
30 вересня 2021 року за підтримки компанії Ареон Консалтинг одинадцятий рік поспіль пройшов найбільш значущий захід в Україні у сфері контакт-центрів – практична конференція «Контакт-центри: кращі практики».
Дотримуючись карантинних вимог київської міської адміністрації, організаторам довелося суттєво обмежити кількість учасників заходу, але при цьому конференцію відвідало 204 професіоналів ринку, зацікавлених в ефективному розвитку своїх компаній та використанні кращих практик у своїй роботі. Захід вже давно має постійну лояльну аудиторію, але не перестає постійно залучати нових учасників. Після більш ніж річної перерви до відвідувачів конференції «Контакт-центри: кращі практики» знову приєдналися представники великого корпоративного сегменту, а найпопулярнішим джерелом залучення нових учасників традиційно стали рекомендації колег та знайомих.
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» давно закріпила за собою статус найкращого майданчика в Україні з обміну досвідом професіоналів ринку. Усього за один день учасники заходу змогли відвідати 5 спеціалізованих майстер-класів, круглий стіл, інтерактивну експертну панель, 12 тематичних доповідей, що висвітлили понад 30 реальних кейсів, а також стати учасниками фіналу професійної нагороди DzWINNER.
У рамках конференції практичним досвідом поділились і представники Ареон Консалтинг. Так Костянтин Торхов, директор з розвитку компанії, провів майстер-клас «Маленькі секрети великих змін у сучасному контакт-центрі». Під час майстер-класу учасники змогли детально розглянути найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів та багато іншого. Всі кейси докладно розбиралися на прикладах і за участю представників провідних компаній, що динамічно розвиваються, у своїх сегментах.
Роблячи ставку на обмін досвідом професійної спільноти та постійний розвиток своєї платформи контакт-центрів для потреб бізнесу, компанія Ареон Консалтинг досить швидко стала одним із провідних гравців на ринку рішень для дистанційного обслуговування клієнтів.